pomarańczowa kontrolka kierownicy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mariusz11
    Classic
    • 2011
    • 15

    pomarańczowa kontrolka kierownicy

    wojtisek1, To i tak pikus, chodza sluchy o 240 a nawet 270kkm.


    Generalnie 120kkm to jest optymalnie lub 5 lat.
  • spoq
    Drive
    • 2010
    • 95

    #2
    pomarańczowa kontrolka kierownicy

    Ostatnio wymieniałem amortyzatory i srężyny (przód i tył) ,potem geometria. Po ok 80 kilometrach zapaliła sie pomarańczowa kontrolka kierownicy ,wspomaganie dalej działa . Podczas odpalania nic na szafie sie nie świeci ,ale po kilku kilometrach znowu pojawia sie błąd.
    VCDS podpwiada:00573 steering torque sensor g269 008-implausible signal. Co robić?

    Komentarz

    • georgg
      RS
      • 2013
      • 17103
      • Octavia II (1Z3)
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #3
      spoq, przeczytaj TEN temat.
      SPOTY ŚLĄSKIE- ruszyć ZAPRASZAMY!
      ​​​
      Grzegorz

      Moja Ambitna Czarnula

      Komentarz

      • spoq
        Drive
        • 2010
        • 95

        #4
        Dzięki ,kurcze poważnie to wygląda

        Komentarz

        • patryk23
          L&K
          • 2011
          • 1105
          • Octavia II (1Z3)
          • CDAA 1.8 TSI 160 KM

          #5
          A co dokladnie robiłeś? Być może zbieg okoliczności. Ale zanim kupisz całego magla spróbuj inaczej. Sprawdzić wszystkie kostki od magla (może przysniedzała któraś) jak nie to dalej - rozpięcie zawieszenia a dokladnie lewego wahacza ale tylko na tyle by opuścić magiel odkręcić pokrywę czujnika i nawalić obficie contact sprayem zamknać i skręcić do kupy . Ja robiłem to przy okazji wymiany tulei i przez ok rok był spokój teraz losowo wykakuje na blacie kierowniczka na pomaranczowo.

          Ten czujnik to jednorazówka mozesz go rozebrać ale czy go złożysz... U mnie łapie bład w jednej pozycji tj 3/4 w prawo tylko przy korektach toru jazdy w tym zakresie.

          Dopóki nie siądzie na amen to nie robię tego .

          Komentarz

          • spoq
            Drive
            • 2010
            • 95

            #6
            Przejrzałem wszystkie podłączenia ,kostki i wszystko jest w porządku. Więc zostaje albo wymiana przekładni lub jak napisał kolega patryk23 spróbować zadziałać doraźnie. Jestem świeżo po ustawieniu geometrii i nie chce mi się teraz jeszcze raz tego robić. Mechanik powiedział ,że przekładnia z zewnątrz wygląda bardzo dobrze ,wspomaganie działa i i tak się zastanawiam jakie mogą być konsekwencje jazdy z taką usterką ? Kontrolka zapala sie losowo ,czasem po kilku kilometrach lub kilkuset.

            [ Dodano: Pon 10 Sie, 15 21:22 ]
            Problem rozwiązany ,maglownica wymieniona. Dopiero teraz zauważyłem ,że była duża różnica w "mocy wspomagania" teraz kierownica kręci się dużo lżej

            Komentarz

            Pracuję...